در صورت منصرف شدن کاربر از خرید خود و یا نیاز به تغییر در سفارش پیش از ارسال کالا ، مشتری باید هر چه سریعتر و پیش از تحویل سفارش به مامور ارسال، انصراف خود را به واحد پشتیبانی از طریق شماره تلفن 09353000766 اطلاع دهد. در این حالت پس از تایید کارشناسان واحد پشتیبانی امکان لغو سفارش وجود دارد.
اگر در هنگام تحویل از کالاهای دریافتی خود به علل زیر ناراضی بودید، می توانید درخواست مرجوعی خود را به واحد پشتیبانی `رایحه دل انگیز کوثری` اطلاع دهید. پس از تایید نهایی توسط کارشناسان مطابق ضوابط مرجوعی ، در صورت احراز شرایط مرجوعی، مبلغ سفارش به کیف پول مشتری و یا حساب شخصی آن عودت می شود.
مکان برگشت کالا به دلیل انصراف از خرید در دسته بندی گوشی موبایل تنها در صورتی مورد قبول است که پلمپ کالا باز نشده باشد.
به منظور مرجوع کردن اقلام یک سفارش باید شرایط زیر وجود داشته باشد:
موارد مربوط به سلامت کالاها، عدم تطابق کالاهای دریافتی با اقلام سفارش گذاری شده، ناقص بودن سفارش، غیر قابل استفاده بودن محصول، باید در هنگام تحویل گرفتن کالا چک شود و سپس کالا از مامور ارسال کالا تحویل گرفته شود. در صورت وجود هریک از ایرادات فوق، مراتب بایستی ظرف حداکثر تا پایان همان روز دریافت سفارش به واحد پشتیبانی اطلاع داده شود.
بسته بندی کالا در هنگام مرجوعی باید کاملا سالم و قابل فروش باشد.
مشتری بایستی پس از بررسی کامل سفارش خود برای هریک از اقلام که نیاز به مرجوعی دارد درخواست را به صورت یکجا ثبت نماید.
اگر کالای خریداری شده دارای ایراد فنی باشد:
مشتری میبایست ایراد فنی کالا را تا حداکثر 3 روز پس از دریافت کالا اطلاع رسانی کند.
ضروریست جعبه یا کارتن اصلی محصول خریداری شده باید تا پایان 3 روز مهلت استفاده، به صورت سالم نگهداری شود تا در صورت بروز مشکل به شرکت ارائه دهنده کالا عودت شود.
ضمانت 3 روزه تنها در صورتی قابل استفاده است که کالا مشکلات فنی داشته باشد و در صورت مشاهده مواردی مانند شکستگی، خط و خش، ضربدیدگی و برخورد با مایعات از دسترس خارج میشود.
مشکلات نرمافزاری و بروزرسانیهای نرمافزاری کالا در صورت رفع شدن، شامل شرایط تعویض نمیشود.
خط خوردگی یا نوشتن هر موردی روی جعبه کالا، باعث از بین رفتن ضمانت 3 روزه خواهد شد.
در صورت انصراف مشتری از خرید:
رویه بازگرداندن کالا:
لطفا قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً، خودداری کنید.
برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه کنید
اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id) یا الگو (Pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان ما امکان تست آن را داشته باشند.
در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز اقدام کنید. در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز را نمیپذیرند، رسید پستی را برای ما ارسال کنید.
کالا را چطور ارسال کنید ؟
قبل از ارسال کالا لطفا موضوع را به ما اطلاع دهید.
کالا را به خوبی و به همراه تمام اقلام همراه آن، مانند: بیمه، کارت گارانتی و یا قطعات بسته بندی نمایید.
کارتن کالا باید سالم باشد.
رمز عبور(الگو، اعداد، اپل آیدی) لازم است برداشته شود.
درصورت دریافت کالا از طریق پست، می توانید کالا را پس کرایه و از طریق پست برای ما ارسال نمایید.
آدرس را روی جعبه یا کارتن اصلی کالا ننویسید. در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری ارسال نمایید.